Fru E

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Marie - 29 mars 2011 12:57

Ett stort tack till Läkaren på ÖNH idag då vi var där med M . Det var inget fel på hans näsa eller hals . Men i lördags fick han utslag som inte försvunnit och hon blev så engagerad att hon ringde en kollega på Barnmedicin som sa att det skulle tas blodprover så det var bara att gå till blodprovsmottagningen och det gick i ett huj så var det klart , nu är det bara provsvaret vi väntar på.

Vi han även till Ikea och titta om de hade nåt badrumsskåp men icke sa nicke . Det är klart att de hade det men de var dyra . Vi behöver bara ett tillsvidare just nu , men vi får vänta och se man kanske springer över nåt :) .

Är tidigt på jobbet idag men nu ska jag gå ner och byta om . En bra dag till alla

  Marie

Av Marie - 29 mars 2011 08:14

Kaffet är slut , den som ska handla har inte skött sej . Det vill säga jag - skärpning hm.

Det får bli pulverkaffe istället , det får duga idag .

Om en stund ska vi med mellansonen till ÖNH på UAS , bäst att åka i tid så att man får parkering. Jag vet hur det är , jag jobbar ju där .

Blev inget bloggande igår kväll , datorn upptagen av en son -typiskt.

Mannen hade tid på Ortopeden med axeln i morgon men ingen ide att åka dit då han ännu inte fått nån tid för en MRT , satan vilken tid det ska ta .Jag vet att den varit trasig en sväng men ändå .De gör väl så gott de kan :)

Idag säger vi grattis till alla Jonas .

En bra dag till alla   kram Marie

Ovido - Quiz & Flashcards