Fru E

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Marie - 3 mars 2011 18:59

Det gick tyvär inte så bra för "snygg " Erik från EMD i duellen mot en norsk skådespelare i VM . De skulle åka 2.5 km efter att ha tränat 7 v  som elitidrottsmän , Erik föll , tyvär . Men han verkade ha bra skidor, rätt vallat !!!!

 

Då har jag städat v varit en sväng till Jysk och kupan , hittade 2 dukar för 30 kr . Fika hos en kompis , tack N för kaffe och macka. Därefter till Gränby C , blev förvånad att det var så lite folk där , men det var bara skönt.

Nej nu ska jag snart ut med hunden sen ska mellansonen och jag kolla på Beck och min favvo Gunvald Larsson .

Min favvoreplik

Gunvald ringer på hos en kriminell som öppnar och säger " har du en husrannsakan " Gunvald svarar " Nej men jag har jävligt kort stubin " han äger .Go kväll och kramar    Marie

Av Marie - 3 mars 2011 08:47

Denna låt är en av mina favorter i Mello . Det är inget vi ska skicka till Tyskland men mycket tänkvärd låt me like

Av Marie - 3 mars 2011 08:32

Lite gråtrist är det ute men vad gör det ? Jag lever , har inte ont nånstans och är frisk , om jag får säga det själv så mår jag prima :)

Håller på att tvätta mattor och ska snart börja städa men först måste jag dricka kaffe . Jag undrar varför kaffe är så gott ! Ett litet tips är att pudra på kanel / kardemumma på kaffepulveret i kaffebryggaren . Det där blev krångligt men ni förstår nog . Det ger kaffet en helt ny dimmension .

 

Jag behöver en ny vaxduk ,funderar på att åka till Jysk , kanske Ove Sundberg vill komma med :)

Nej kram på er och en ha en fin torsdag   Marie

Ovido - Quiz & Flashcards