Fru E

Alla inlägg under december 2010

Av Marie - 31 december 2010 09:43

Jag kom bara helt plötsligt på en jul när jag var liten . Vi bodde på Ferlinsgatan

det var julafton och jag och min syster hade fått varsin pulka i julklapp. vi blev så glada och när det var dags att gå och sova så bäddade vi i PULKORNA i sängen ha ha ha . Då var man glad för det lilla .Ps vi sov hela natten. Vi sov i våningssäng och när vi fick de gick vi och la oss mitt på dagen men det är en annan historia .

Av Marie - 31 december 2010 07:52

Jaha då var man uppe med tuppen ja eller det var nog jag som väckte honom.

Idag är det nyårsafton och ett år har gått igen. Det har varit både slitsamt och kul,jag har jobbat mycket men det har H oxå . Han jobbar å sliter för att få huset klart  men det tar sin tid då byggandet bara sker på fritiden. Men som sagt detta år hoppas jag och tror att et ska bli klart , peppar peppar ta i trä. Men i kväll är det fest i Årsta  och kalas för en 45 åring  . En bra kväll till alla och glöm inte bort att ta varannan vatten,det är en dag imorgon oxå , kram

Av Marie - 30 december 2010 21:41

nej det måste vara lite skratt oxå eller hur, se och njut. Hasse A och Tage D..Spik i foten

Av Marie - 30 december 2010 21:15

Näst sista kvällen på 2010, vi har ätit pizza. Grabbarna har tjatat i flera dagar och idag tyckte jag att det passade utmärkt. Jag funderar på hur nästa år kommer att bli och det kan bara bli bättre. Vårat husbygge kommer att lida mot sitt slut och så nära som vi är nu har vi aldrig varit  . Jag kommer nu att lägga upp den enda Nyårssång som finns och det är ABBAs Happy new year.En bra och in kväll till alla och nu håller vi alla tummarna för Småkronorna i hockeyn mot Tjeckerna

Av Marie - 29 december 2010 09:00

Idag blir det grötfrukost , dags att göra slut på grötriset . Efter frukost blir det klädtvätt sen till jobbet å jobba kväll. På fredag Nyårsaton, då bär det av till Öfre Årsta till syster yster med familj. Hej hopp vi hörs .

Av Marie - 28 december 2010 19:19

Här kommer lite örongodis till alla Björn Skifs fans. Lyssa och njut

ja för all del titta oxå :)

En bra kväll ..

Av Marie - 28 december 2010 14:36

Jag jobbar dennna vecka trodde bombis att jag va ledig men det var nästa vecka . inte så kul . hade trevligt kaffesällskap av en arbetskamrat igår , tack M .

Imorgon jobbar jag kväll kommer att sriva mer imorgon . ha en bra kväll alla   

Av Marie - 26 december 2010 09:04

Hej hopp , nu är julhelgen snart över . Jag har ju jobbat men tycker ändå att det har varit ok. Det har inte varit stressigt, ja förutom på julaftonsmorgonen då:)

Efter denna jobbkväll är jag ledig 8 hela dagar. Tänkte Fyrishov en dag med grabbarna , eventuellt lite klädrea. Lite grått ute idag men inte så kallt - 7 bara

. En bra dag tll alla :)

Ovido - Quiz & Flashcards