Fru E

Alla inlägg under juni 2014

Av Marie - 30 juni 2014 08:27

Ja 1 dag i alla fall . Om man ska börja nedräkningen till semester så har jag 10 pass kvar att göra . Då hoppas man ju att vädret blir bättre än så här , synd om de som har semester nu .
Idag blir det klädinköp till J nytt headset till M och en synundersökning till J . Jag får ingenting -som vanligt ? nej då inte synd om mej ska nog kolla efter nåt jag oxå .
Men jag tror inte vi åker ner på stan det blir nog Gränby C och med tanke på hur vädret är så lär vi inte vara de enda där är jag rädd .
Nej det var det om detta , har vaknat tidigt så frukost är avklarad så nu blir det kaffe.
kram från mej M
Luktar det kaffe .........

Av Marie - 27 juni 2014 13:03

Då sitter jag på bussen för att påbörja helgens arbete . Jag gillar mitt jobb men man är ju hellre ledig eller hur , speciellt vid fint väder . Hur sommarvädret gar varit hittills är ju bedrövligt speciellt för dem som har semester .
Jag vet en som snart går på semester och är glad för det ( H) min man .
Han göra lite kyckling och köttfärs Enchiladas till familjen i alla fall innan hag åkte + gå en sväng med hunden så nu är han ute i hundgården ... Det gillar han sådär.
Ha en bra helg och kram från mej M

Av Marie - 26 juni 2014 11:07

Har inatt sovit hos en vän och ska snart ta en prommis till tandläkaren (aldrig kul bara dyrt ) Inga hål har jag nog inte men tandsten som vanligt och den tar dom bort men nån sorts laser som låter förskräckligt illa ber om hörselproppar idag ?
efter det en promenad tillbaka , lunch och senare handla och fara hem . H jobbar bara idag och på fredag sen går han på sem . Jag jobbar 2 v till . En fortsatt bra torsdag och kram från mej M .

Av Marie - 23 juni 2014 20:48

Det var inte igår ! Men nu ska jag försöka att skriva lite .

Med huset rullar det på , golv i tre sovrum är klara . Ek parkett 3 stav mattlackat fick det bli . Det blir så fint så .

Midsommarhelgen har vi oxå klarat av men tonåringarna har ett slag LAN här sedan i fredags så dom går och lägger sig när vi åker till jobbet :) Men ser och hör dom gör vi inte då dom sitter i ett uthus på gården .


I söndags var jag tvungen att åka till Biltema och köpa en ny duschstång och duschhandtag ett helt kit så att säga , kommer hem och ska sätta upp det och upptäcker då att det fattas en hel del saker i kartongen ,suck bara att åka tillbaka och då krävde jag lite besinpengar och fick 75 kr tack,nu slipper jag i alla fall få duschhandtaget i huvudet . Kram på er och ha en fortsatt bra kväll .

Kram från mej M  

Ovido - Quiz & Flashcards