Fru E

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Marie - 20 mars 2011 22:33

Nu är man hemma , gick finfint att ta sej till jobbet fast det var Bandy final.

Ett stort grattis säger vi till Sandviken som vann hurra hurra .

I morgon ledig då ska vi plocka undan i huset så vi får in takpanelen , känner att jag tjatar om denna takpanel,  men nu ska den in så att vi kan börja måla den om ca 2 veckor . Det är som man säger " det huvet är fullt av det pratar man om" :) så så rolig är jag ha ha . Nej nu ska jag kolla sista ( snyft ) delen av Solsidan och sedan blir det hopp i säng . Godnattkramar från mej   Marie

Av Marie - 20 mars 2011 09:41

Härligt ! solsken ute , de har tur de ska se och spela Bandy idag , jag säger bara lycka till :) Må bästa lag vinna .

Jag får väl försöka snirkla mej till jobbet med avstängda gator och så men det ska nog gå bra . Igår var det bara skit att se på tvn typiskt när man är ledig . det nya programmet på SVT kl 20.00 var inte bra tycker jag , segt .

Nej nu ska maken å jag gå en promenix med lilla grisen , han ska bara gympa med axeln först , den blis sakta bättre men det tar tid .

Ha en bra dag    Marie

Ovido - Quiz & Flashcards