Fru E

Alla inlägg under juni 2012

Av Marie - 30 juni 2012 11:22

Tur att man inte har semester än ,för hur det ska regna . Men vem vet det kanske blir en jätte regnig sommar,  usch och fy vad trist iså fall :(

Men vad har hänt då -inte mycket ingen trappa än ,har han inte hört av sej senast tisdag då ska mannnen ringa honom på onsdag . Han sa "runt midsommar" .

Äldsta sonen är i Borlänge på Peace and Love festivalen ,han jobbar och står i :) Men han kommer hem i morgon kväll ,det blir bra det han är 17,5 så han är stor :Men orolig är jag ändå mycket som kan hända .

Idag blir det inte så mycket , vi fortsätter med pärlsponten i hallen ,fint blir det .

Jag skulle vilja ha lite tips på vad man kan göra i sommar med en 13 och en 15 åring ,vi har funderat på Grönan och en dagstur till Åland även åka till Berkingebadet om det blir kanonvarmt vill säga :)

Nej ha en bra lördag tjingeling .

kram från mej M  

Av Marie - 11 juni 2012 11:00

Hade som sagt sönder sidorutan på bilen i lördags och har lämnat in den nu på morgonen ja bilen alltså inte den trasiga rutan !  De skulle skicka ett sms när den var klar , i em trodde dom. Om rätt ska vara rätt så hade jag inte sönder bilrutan utan jag bara öppnade och stängde bildörren på förarsidan och då sa det pang i sidorutan på passagrarsidan, nog ältat om detta .

I kväll skolavslutning på Ärentunskolan kl 19.00 och vi hoppas på solsken , tror inte det har varit regn på någon skolavslutning när grabbarna har haft det . Men mitt minne är ju inte det bästa  :)


Nej nu ska jag ringa runt å kolla om det är nån som ska in till stan framemot em så kanske man kan få skjuts

ha en bra dag och sköt om er  


Kram från mej M  

Av Marie - 4 juni 2012 18:29

I morgon är det dags för många ungdomar att ta studenten.

Det var så länge sen jag tog studenten från Kastrulltekniska linjen på Fyrisskolan som jag gick men nog tror jag att det regnade och det får vi väl hoppas att vi slipper i morgon . Då tar min systerson studenten på celciusskolan och vi kommer att vara där :)

Är ledig tisad och onsdag ,ja på självaste nationaldagen har man blivit ledig och om det blir fint väder är det väl grillväder -eller hur . Jag har som sagt ingen som tar studenten detta år men 2013 har vi lite att fira en som tar studenten och 1 som går ut 9:an med det är då det . Man får ta en sak i taget , ta det lungt och chilla :)

en fortsatt bra kväll till er alla (2) som läser denna utomordntligt roliga blogg :)


Kram från mej M    TILL ALLA STUDENTER

Ovido - Quiz & Flashcards