Fru E

Alla inlägg under februari 2015

Av Marie - 19 februari 2015 15:57

Jag har varit urusel på att skriva och skäms över det . Men inget speciellt har hänt förutom att jag i torsdags förra veckan ramlade av hästen då vi red barbacka och jag tappade balansen i galoppen och fot av . Har nu ont i arslet . Men inget blåmärke konstigt nog . Fallet var dock bara från en islandshäst men ont gjorde det .
På husfronten då jo där är det socklar som ska sättas dit och badrumslampor som ska sättas upp .
Väntar som ett litet barn på att köket skall komma :))))

I morse kom en skogsmaskin och ska såga ner våran skog kommer att se konstigt ut tror jag nog men grannarna blir nog glada i alla fall då vissa av de får mera kvällssol .
Ha e bra kväll å kram från mej M

Av Marie - 6 februari 2015 19:32

Då försöker jag lägga upp ett inlägg igen gjorde det häromdan då jag var irriterad på att det hade kommit så mycket snö och ingen som plogar där jag vill ställa bilen när jag jobbar kväll . Han som äger Svista värdshus struntar i alla fall i att det ser för jävligt ut där och att vi som pendlar inte kan ställa bilen där . Min granne tyckte jag skulle ta skidorna , kul ! För mig är detta ett stort problem som många kan rycka på axlarna åt men det plogas inte ens fram till bussen utan man måste gå på en trafikerad väg (600) . Nu har jag gnällt färdigt :))

Nu har golvet i kök/vardagsrum blivit lagt det blev 2 stavig mattlackad ek hur fint som helst nu ska bara golvsocklarna upp oxå innan köket kommer :)
Kram på er från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards