Fru E

Alla inlägg under augusti 2014

Av Marie - 19 augusti 2014 13:05

Jobbar kväll och har fixat mat och sett ännu ett avsnitt av denna serie . Är inne på 3 e säsongen och jag är fast . Den ör hur bra som helst men höll på att ge upp efter 2 avsnitt men äldsta sonen sa håll ut den blir bättre och det blev den ?
Nu sitter jag på bussen som ska ta mej till mitt arbete och tänk efter att ha jobbat 1 pass så känns allt som vanligt igen -intressant !
Ha en fortsatt bra dag och kram från mej M

Bytte profilbild - ok eller ?

Må detta dröja l ä n g e ?

Av Marie - 18 augusti 2014 19:26

Har haft semester i 5 veckor och inte skrivit en enda rad i bloggen . Eftersom jag inte gjort nåt speciellt på semestern utan bara haft det manjana och shillat så hade det bara varit tråkigt för er att läsa ?

Då har man alltså börjat jobba igen , känner mej helt urlakad och sonen vill övningsköra.
Det är såå jobbigt jag är så nervös usch hu je da mej . Men han måste ju få öva pöjken .
Sådär det va i alla fall ett litet inlägg .
Kram från mej M .

Ovido - Quiz & Flashcards