Fru E

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Marie - 17 mars 2011 12:11

    

Då var man 1800 kr fattigare , nyss hemkommen från Tandläkaren men jag kan trösta mej med att det gjorde i alla fall inte ont . Jag hade oxå tur som inte fick p-böter då besöket tog 30 min längre än jag räknat med :) 


I kväll cirkus med 5:e klassare på Storvretaskolan som aktörer och det ska bli så spännande .

Jag har fått påpekanden från olika håll att jag ser" trött " ut och ja det kan jag tänka mej att jag gör men jag är inte den som gnäller , det är tufft att jobba heltid , gå upp kl 5 och ibland även jobba varannan helg som det kan bli i perioder. Vi har oxå tre gosiga gossar som kräver sitt och husbygget som tar sin tid . Men det reder sej nog vad det lider, som sagt bra sås reder sej själv :)

He en bra em och en bra kväll    Marie

Ovido - Quiz & Flashcards