Fru E

Alla inlägg under september 2012

Av Marie - 28 september 2012 17:53

Igår fick vår omyndiga 15 åriga son ett brev från Singapore att han var en vinnare och utvald att " få " 200000 dollar om han betalade in 10 dollar och lämnade ut sitt kortnummer !!! Allt på engelska och inget telenr bara ett boxnummer . Det jag blir mest irriterad över är att de får tag på hans namn och adress , funderar på att ta en sväng förbi polishuset och anmäla men jag vet inte .
Nog om det , ikväll halvhemmagjord pizza och nåt glas vin , inget städ och pyssel ikväll det tar vi i morgon . I ärlighetens namn så är jag trött efter 1 veckas jobb . Jag t om glömde plånboken hemma i morse men fick den levererad av ett stycke son på fm :)))) imorgon 18 års kalas !!!!!!!!!!!
En bra kväll till er och kram från mej M

Av Marie - 27 september 2012 20:59

Man tror inte att det är sant men idag så skulle jag köpa en salva på apoteket vid Ackis då såg att de vid kassan hade en glassbox ?? jamen vafan , inte ska väl de sälja glass !!!! . De ska se till att kunderna får sin medicin och att de har den hemma Och inte ha en väntetid på 3 dagar . Nej det var mycket bättre innan men så kunde vi ju inte ha det , det var ju bara Sverige och Nordkorea som hade monopol på läkemedel OCH vad gjorde det det var i alla fall bättre än detta .
Ha en fortsatt bra kväll och kram från mej M

Av Marie - 26 september 2012 09:09

Man undrar ju  vem som har skrivit Septembers eller som hon nu heter Petra Marklunds, senaste hit , jamen hur dålig är den . Den snurrar just nu på Rix fm och är veckans hitvarning ,ja sämre låt har jag knappt hört .


NU är det kris här hemma, sonens hårddisk har kraschat - katastrof!!!! ring 112, men det har jag verkligen inga pengar till just nu när en fyller 18 snart och den andra behöver en ny telefon och igår fick man lön men vad hjälper det .

Nej det är inte så illa som det låter ,kronofogden är inte på ingång ( undrar om jag ska gå ut och titta :) )


På lördag blir det 18 års "kalas " och då kommer tjocka släkten på besök ,det ska bli så trevligt men trångt blir det som vanligt .

Nej hörrni ha en bra dag och kväll ,jag jobbar kväll och ska äta Sushi ,inget synd om mej .

Kram från ej M  

Av Marie - 24 september 2012 08:52

Ja och den börjar med huvudvärk och försvunna läsglasögon , inte kul .,
men de kommer väl. fram till slut hoppas jag . Tar det lugnt nu på fm och ska väl åka och handla så småning om .
Usch nu börjar det bli kallt oxå ute så att man måste elda i pannan och det är inte så mysigt och pittoreskt som alla tycks tro . Det är skräpigt och tungt och man måste ha koll hela tiden , ja ok då l i t e mysigt är det kanske :)
Ha en bra dag kram från mej M
( ALVEDON ) Nu lite mera kaffe ....

Av Marie - 22 september 2012 19:57

Hur kan man skicka en 2 åring ensam till Frankrike om man inte vet vart man ska skicka henne . Hon bor ju redan hos en jourfamilj som tagit hand om henne ett bra tag redan . Hos pappan kan hon ju inte bo och mamman vet man inte vart hon är ?
Man kan ju i stället skicka de som inte har något här att göra och bara begår brott hela tiden - de borde veta hut tycker jag om ni frågar mej .

Om ni undrar över min fina tatuering så är det lite svullet och gör ont fortfarande men de som sett den live tycker att den är jättefin ( säger dom) och jag är så nöjd ;)
Jag önskar er en fortsatt bra kväll och kram från mej M

Av Marie - 21 september 2012 09:22

Lite svårt att sova på höger sida men det gick . Lär få ligga så några dagar nu framöver , lilla Nasse är lite öm :)
Det blir jobb hela helgen men vi lyxar till det med Sushi idag , Petra fixar :)
Vi brukar försöka äta det nån dag när vi jobbar helg , för då kan vi sitta tillsammans och äta och mysa lite .
Dammsugning och våttork står på agendan .
Ha en bra dag och kram från mej M .

Av Marie - 20 september 2012 15:51

Sådär ja nu sitter den där på överarmen goa Nasse :) Lite ont gjorde det tycker jag , fast jag tycker ju att det gör ont att noppa ögonbrynen :) Ni som inte vet det kanske undrar varför jag valde en gris ? Men det beror på att jag samlar på grisar och gillar Nasse .

Det känns som ett brännsår men det går över - hoppas jag .

Ha en fortsatt bra em / kväll
Kram från mej M
Så här ser den ut insmord med Helosansalva

Av Marie - 20 september 2012 09:01

Idag smäller det och som jag har väntat på detta tillfälle och inte många vet det heller , i em får ni veta vad det handlade om . Jag har även kollat schemat och jag ÄR ledig :) haha .

Det blir bara lite tvättstuga på fm , sen iväg till 12 :)))))) .
Ha en bra dag för min kommer att bli fantastisk . Kramar från mej M .

Ovido - Quiz & Flashcards