Fru E

Alla inlägg under december 2014

Av Marie - 10 december 2014 06:21

Sitter på bussen som är 10 min sen ,inte så kul att stå och vänta i detta ruggväder - tur att man inte cyklar !!

Efter jobbet ska jag ner på stan och inhandla julklappar till 2 ev 3 personer även passa på att gå förbi Musikhjäkpen .
Passar även på att handla för att kunna baka lussebullar när jag är ledig i morgon torsdag .

Denna vecka blir nog målaren klar oxå och det blir bra det så att man kan gå vidare med golvet . Passerar nu Bärby brandstation och där ser det lugnt ut .
Jag önskar er alla en fin lucia och en härlig 3:e advent .
Kram från mej M

Av Marie - 4 december 2014 21:38

Äntligen är målningen på G och köket (nästan)oxå det känns helt ok nej det känns hur bra som helst ska ni veta .

I morgon går årets julfest av stapeln men utan julmat ,det blir lite vanlig buffé från Triller och det blir lika gott som vanligt :))
Är ledig i helgen så på söndag ska vi baka Karelska piroger och på kvällen blir det Adventsång och fika med mor .
En bra 2:ā advents helg önskar jag er alla .
Kram från mej M

Bäst att täcka ordentligt :)))

Ovido - Quiz & Flashcards