Fru E

Alla inlägg under oktober 2013

Av Marie - 10 oktober 2013 09:33

Idag var det regn och rusk när hunden skulle ut och tidningen skulle in . Hua det är nu det börjar - regnperioden inte kul alls . Nä det får hellre vara snö och några minus än regn om ni frågar mej .
Frukost och kaffe klart ska bara fixa lite middag och matlåda eftersom jag jobbar kväll - igen .
Men som sagt om det är någon som har mycket fritid så har vi en massa löv som ska krattas ihop :)

Lönnarna är fina och stora men så mycket löv dom har .
Nej det är ingen som vill kratta detta nu får åkgräsklipparen göra sitt jobb .
Kram och ha en bra torsdag från mej M
Petar in en pinne i brasan ....,

Av Marie - 6 oktober 2013 09:13

Bara jag och hunden vakna och den första delen av frukosten avklarad . Nu väntar bara kaffet men väntar lite med det till guben vaknar så att man får sällskap .
Fördriver morgonen med att kolla repriser och spela spel och kolla FB .
Det är även bara 1 av 3 killar hemma denna morgon .
Nej vill nog ha kaffe nu , tycker nästan att det luktar kaffe .
I fredags var min mor här och åt lite mat och firade Martin . Hon sov kvar och jag åkte hem igår . Det är inte ofta hon kommer ni vet hur det är . Det kan vara svårt att få tiden att räcka till synd nog .
Det är ju som sagt söndag idag och loppis både i Ulva och stenhagen , jag har inte varit på någon av de i sommar . Vi får väl se om jag åker på nån av dom idag :)
Ha en bra dag och kram från mej M

Av Marie - 3 oktober 2013 10:28

Har röjt och sanerat i hall/tvättstuga, lite vila :) sen röja golv och bänkar i kök och sist blir det badrummet när det är dags för mig att tvagas innan det är dags för kvällsjobb .
Är sedan 3 ledig - igen hur nu det har gått till vet jag inte men så illa är det :))

I panncentralen är det fix och trix med bl.a lysrör i taket så nu är det snart ljust där oxå :)) sen är det bara att köra vidare inne i huset vet ej vad som står på tur kanske slipa av plattan i vardagsrum/kök .

En bra dag till er och kram från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards