Fru E

Alla inlägg den 1 mars 2011

-4

Av Marie - 1 mars 2011 18:50

Jättekonstigt , det är - 4 grader ute men det känns som om det skulle vara 14 grader kallt. Kom precis in efter en promenad med doggen . Men inte en själ ute , det är bara vi galna hundägare som är ute i ur och skur :). Det måste blåsa från Nordpolen ha ha ha .


Har fått ett brev från Richard idag , ja Richard Sjöberg från Postkodlotteriet !  Han lovar mej fler chanser att vinna fram till April månad eftersom jag har fått 2 lotter " Gratis " . Ja jag har gått med men det var länge sen och vunnit 200 kr  helt fantastiskt , kastade mej direkt på telefonen och ringde till Banken för att be om placeringsråd :)

Upp tidigt i morgon igen men sen en ledig dag , ska bli nice :)

So long farwell aufwiderseen adjö,   Kram Marie

Av Marie - 1 mars 2011 05:31

Tisdag och 10 - grader och iallafall 17 plusgrader inne :) .

 Idag händer inte så mycket förutom att jag ska jobba, det kan hända oplanerade saker det vet man aldrig :)

På måndag ska jag till min fina frissa i Storvreta och det var inte igår , nej det var nog i julas jag var där,  så det är väl dags .

Stackars Khadaffi ( eller inte ) han måste leva i en fantasivärld eller vara sinnessjuk

som tror att folket "älskar " honom - ja som en fet böld i arslet kanske ! Nej du Khdaffi gå i lådan .

Puss och kram nu kommer min buss snart   Marie

Ovido - Quiz & Flashcards