Fru E

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Marie - 6 mars 2011 16:03

Då var denna helg gjord , ganska lugn faktiskt.

Blev tvungen att stanna kvar en stund på jobbet för att se upplösningen på 5 milen . Men det visade sej vara onödigt , Petter jävla Nourtug vann ju igen Gäsp.

Jag tycker att de ska sluta med massstarterna och göra som de gjorde förut , släppa iväg dem med 30 sek mellanrum . Detta får bli min diss idag och min hiss det får bli solen och ljuset   

 

Nej dags att hämta ved och potatis , till midddag idag blir det lite smått och gott alltså rester . Det är väl inte den mest upphetsade mat man kan äta men man kan ju inte kasta bort maten heller-eller hur ?

Ha en bra Solsidan kväll på er kram    Marie

Av Marie - 6 mars 2011 07:13

Igår var förvirringen total från min sida . Jag jobbar dag och hinner gott och väl hem till solsidan , jag vet inte riktigt hur jag tänkte ! antagligen inte alls ha ha . Jag får skylla på att jag var trött . Ha en bra dag och lycka till alla i Vasaloppsspåret .  Marie

Ovido - Quiz & Flashcards