Fru E

Alla inlägg under januari 2015

Av Marie - 30 januari 2015 20:56

Skönt att va ledig efter en 3 dagars vecka ? det tillhör inte vanligheten kan jag lova ? . Ikväll fixar H det sista på väggen där köksskåpen ska sitta ???. Men nu har han jour oxå att ta hänsyn till . På fredag kommer golvläggaren och lägger golvet i kök och vardagsrummet , mattlackad 2stavig ek ? det kommer att bli fint värre .
Ha en fortsatt bra kväll +helg . Kram från mej M .

Av Marie - 27 januari 2015 22:10

Då så var köket beställt och beräknas komma i mitten av Mars . Det blir Sentense kök från Home Gård ljusgrå . Det kommer att bli så fint , bilder kommer jag lovar . Har varit ledig igår och idag då jag och min designpolis kollat in lampor till badrummen inte lätt ska jag lova .
Vi avslutade med att ta med lite mat ( Kebab tallrik ) mums .
Nu lite tid för tv och slappa innan sänggåendet . God natt och kram från mej M

Av Marie - 21 januari 2015 19:05

Detta är en kommod från Miller .nu söker vi spegelskåpet som hör till . Har du ett och tröttnat hör av dej till min blogg genast . Eller du kanske har ett annat spegelskåp som passar . Skicka bild .
Tack från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards