Fru E

Alla inlägg under november 2013

Av Marie - 4 november 2013 10:53

Då har det hunnit bli November och det var ett tag sedan jag skrev något men nu är det dags  att skriva lite .

Har en ledig dag idag för att jag har jobbat hela helgen .

Har tillbringat fm framför laptopen och tittat på Allt för sverige och Solsidan ,jag tycker att det är avkoppling att äta frukost och dricka kaffe då 2 av tonåringarna har åkt till skolan och den trdeje fortfarande sover och gubben är på jobbet .


I lördags träffades syster mor och jag vid minneslunden i Berhåga för att tända ljus för pappa Bengt och senare på kvällen tände vi ljus i minneslunden i Ärentuna för alla andra nära och kära   .


Det som står närmast på agendan idag är en promenad med Stitch och sedan handla lite mat . Om vi ska ta Stitch status så är den ganska okej ,tumören på tassen är större + att han fått 3 metastaser eller vad det kan vara på kroppen (ryggen ,magen och bröstkorgen). Någon mer jakt för honom kommer det inte att bli tyvärr men han är vid gott mod och äter och dricker och sköter magen :) Jag blir ledsen när jag skriver om det men naturen har sin gång och han är ju 9 1/2 år - alltså en liten gubbe :)


Nej nu skiner solen ordentligt så nu går vi ut och kanske han får upp nåt hare eller rådjurspår han kan lukta på så han får känna lite jakt i alla fall .

Kram från mej M  

Ovido - Quiz & Flashcards