Fru E

Alla inlägg under mars 2014

Av Marie - 16 mars 2014 13:45

Ja det känns precis som om man var på lokal igår men se det var jag inte . Jag har jobbat natt och har bara sovit 4 timmar och det var självvalt att sova så lite . Men känner nu att usch va seg jag är i huvudet mycket segare än vanligt - tro mej .

Ja vad händer mer då ? Jo duschväggarna ska dit och jag får väl hjälpa till och hålla i . Lägger ut bilder när dom första dörrarna är uppe .
Ha en fortsatt bra söndag och kram från mig M

Av Marie - 3 mars 2014 15:24

Litet smakprov på badrummen . Vi har beställt duschväggar och duschar som skulle ha kommit i fredags men icke .

Lilla toan !

Badrummet på övervåningen !

Ha en fortsatt bra måndag och kram från mej M

Av Marie - 1 mars 2014 10:24

   I går var det som sagt resturang besök , Luccullus - helt okej . Efter det var vi och invigde min systersons nya egna våning , en 1:a på 25 kvm jättefin , grattis A .

Idag blir det att hämta en ny jacka på Inter sport . Lämnade in min nya vinterjacka från Didrickson då innerfickans dragkedja gått sönder. Igår så ringde de och berättade att Didricksonsfabriken tyckte att en ny jacka vore bättre jo man tackar   . Efter det till en vän och försöka föra över en massa  possitiv energi och handla lite åt henne .

I kväll är vi bjudna till goda grannar på mat och ev lyssning på vinylplattor om Janne får som han vill   . Grabbarna får stanna hemma och det är ingenting som de är ledsna över kan jag tro .

En bra och fin lördag önskar jag er alla . Kram från mej M  

Ovido - Quiz & Flashcards