Fru E

Alla inlägg under januari 2011

Av Marie - 31 januari 2011 09:37

Av Marie - 31 januari 2011 09:24

Ja vad gör man en alldeles vanlig måndag ? Ja har man som jag , jobbat hela helgen då är man ledig idag :)  Men det vet ju alla att då är det tvätt och städ på gendan plus att man måste skriva i bloggen men det är bara kul tycker jag .

Jag skriver för min egen skull och skulle det vara andra som vill läsa  det jag skriver om så är jag glad för detta . I veckan så måste vi hitta takpanel som vi vill ha på taket på övervåningen , vi har ett ryggåstak som ska vara v spontpanel och det ska vara vitt , det kommer att bli ursnyggt !!!!!

Jag vet att det är många som undrar om det inte är klart snart , men om man aldrig har byggt ett hus och är insatt så förstår inte folk hur lång tid allting tar . Men om man har renoverat ett rum eller så så vet man kanske hur llång tid det tog :) puss och kram till er    Marie

Av Marie - 30 januari 2011 09:17

Då är det söndag och vi inmundigar frukost, ja jag och mannen förstås . Äldsta sonen sover och de två yngsta har hamnat framför dator och x Box , ja även jag sitter ju där, vill skriva lite innan jag måste göra saker innan jag far till arbetet.

I går var det tv kväll och slappa i soffan .En bra dag till er och kramar   Marie

Av Marie - 29 januari 2011 15:21

Ja det var dagens dagsverke det . Härligt att vara hemma och jag blev så glad att komma hem . Gossarna hade diskat och torkat spis och grejat ja det var väl efter det att pappan hotat med stryk ( skämt ) ha ha . De kan om de vill och lite hotelser :)

Jag känner mej lite trött , gick upp 05.30 och trött som ett as var jag då .

Ikväll blir det inte mycke mat tv och kanske lite vin . En trevlig helg önskar jag till alla   Kramar från Marie

Av Marie - 28 januari 2011 09:36

God morgon . Idag var det segt , vet inte varför . Var uppe med grabbarna och fixade igång lite kalops på spisen . Den har kokat 1 1/2 timme så den får koka lite till .

jag ska ju jobba ikväll  så ikväll blir det sushi , tack Pia !

En bra dag och en bra mysfredag    MARIE

Ps känns även konstigt att IKEA inte är svenskt längre utan HOLLÄNDSKT

och varför har I.K undanhållit detta  skäms på sej .














Av Marie - 27 januari 2011 08:36

ÅH SÅ FINT OCH VACKERT DET ÄR UTE ÅH KALLT MINUS 12 HOS MEJ , BURR .

JAG SKA OM EN SNAR FRAMTID GÅ UT MED  HUND OCH GRANNE,HÄRLIGT ATT GÅ UT I DENNA GLITTRANDE SNÖ OCH SOL , MURRIGT .

JA JUST DET VÄNTA VÄNTA JAG HADE EN KONSTIG DRÖM INATT HUGA DRÖMDE OM MAUD OLOFSSON , KONSTIGT ! JAG VILLE ATT HON SKULLE TALA OM HUR DET KAN KOMMA SEJ ATT EL HELVETET ÄR SÅ DYRT. JAG FICK INTE ENS EN AUTOGRAF !!!

JAHA DÅ HAR RÄKNINGARNA BLIVIT INLAGDA , SLUT PÅ KONTOT ...  

eN SOLIG DAG TILL ALLA , KRAM MARIE

Av Marie - 26 januari 2011 19:34

Kallt ute ikväll minus 11 grader men är man riktigt klädd så är det riktigt skönt :)

I morgon äntligen en ledig dag och promenad med min namne och sen handla, Ja hunden får oxå följa med såklart annars blir han ledsen . det lovar jag att han kan bli när husse ska ut och jaga och han inte får följa med . Om en hund kunde gråta med tårar då skulle han göra det :)

Ikväll ska jag se Dokumentären  om Ingvar Kamprad ( IKEA ) hur han har fixat bort pengar till ett skatteparadis .
Väntar oxå samtal från 2 fd arbetskamrater om vilken dag vi ska gå på bio :)
Ha det ,kram  Marie
Av Marie - 25 januari 2011 08:48

Jag ska börja med att hissa Petra Medes insats igår på Guldbaggegalan ett stort MVG till henne .

Har en ledig fm som innehåller handla , VC och hem , jobbet . Det känns lite stressigt kan jag tycka .

Men så är det inte varje dag och tur är väl det :)

En bra dag ill er alla och en sak till , det är minus 4 grader ute men det känns som om det regnar ? ja mycket konstigt är det   Marie

Presentation


Är en bloggande gift undersköterska med tre pojkar och ett husbygge

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Fru E


Ovido - Quiz & Flashcards