Fru E

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Marie - 5 mars 2011 21:46

Härligt att kunna flexa ut och gå hem tidigare me like .

Jag stannade och köpte med mej lite glass och hallon hem , mums fillibabba . Detta var uppskattat av mina 4 älsklingar kan ni tro .

Hade även lite mixade nötter att strö på som kronan på verket , ännu bättre.

 

Får nästan ångest av att jag jobbar kväll i morgon och missar Solsidan men som tur är går det att se detta på tv 4 play.

Ha en bra kväll , ska snart gå och sova ska upp tidigt . god natt alla glada och goa   Marie

 

Av Marie - 5 mars 2011 10:36

Va härligt att det har blivit ljusare ute , man känner sej genast lite piggare eller hur ! Jag hade förberett mej för lite besök men det blev inställt så nu har jag lite tid över så att säga . Jag var uppe tidigt för att förberda  kvällsmaten då jag ska jobba ikväll

 

Idag är det damernas 3 mil och då håller vi tummarna för Kalla,  Haag och de andra duktiga tjejerna . I morgon herrarnas 5 mil då gäller det , men Northug vinner väl igen för han lär väl köra som vanligt , ligga och fisåka och låta alla andra dra , ja ni får ursäkta mej men okej att man är bra men han kliver över gränsen när det gäller förnedring och han är inte ens rolig , skärpning!!!! . Nu hejar vi på de svenska killarna och håller alla tummarna vi kan . Ha en bra lördag , ta en promenad i solen vet ja . Kram   Marie

Ovido - Quiz & Flashcards