Fru E

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Marie - 15 april 2011 16:03

    

Det blev en Hoover för 3000 , kanske inte den mest hållbara men ett år ska den väl hålla :)

Jag unnade mej skor oxå ett par converse fina va !!!

Man står inte ut med att diska för hand  , totalt värdelöst tråkigt är det  men nu är det slut med det  som sagt var . En bra kväll ska vi ha  , det ska ni oxå ha tycker jag  . Kramar på er alla    Marie

Av Marie - 15 april 2011 08:51

Den 4 e April började jag springa 4ggr i veckan och har nu gått ner nästan 1.5 kg .

det känns bra tycker jag . Det är bara att kämpa på .

Nu ska det diskas och sen ska jag duscha , man ska ska göra det samtidigt ! eller inte . ut i solen om ni kan och n j u t  .

Ha det   Marie   


Grattis idag säger vi till Olivia och Oliver

Ovido - Quiz & Flashcards