Fru E

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Marie - 11 april 2011 13:31

Var precis ut med hunden och kollade av  en grusväg som var täckt med snö för en vecka sedan men nu går det hur bra som helst att springa där . Härligt då behöver verkligen ingen se mej kuta omkring :)

Hade tänkt ta en fika ute med fikavännen men jag tror jag avstår , det får bli inne.

Ha det   Marie

Av Marie - 11 april 2011 10:30

I dag säger vi grattis till Ulf och Ylva .

Då var man 1700 kr fattigare , har varit hos Tandläkaren . jag fattar inta att det ska va så dyrt ! Jag var där redan kl 8.00 i morse , ybertidigt skulle man kunna säga .

Han,  mannen med stort H i mitt liv  är fortfarande sjukskriven , det blir han nog hela veckan ut .

Jag längtar tills nästa vecka för då är vi alla lediga och det ska bli så skönt att bara få vara .

I dag är det springdag men det får vänta tills senare ikväll . Jag vill helst inte att så många ska se mej när jag springer . det ser inte klokt ut  :) tro mej jag vet .

Ha en bra dag  kramar från mej    Marie



Ovido - Quiz & Flashcards