Fru E

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Marie - 10 april 2011 10:23

I dag säger  vi grattis till Ingvar och Ingvor .

Var som sagt på middag igår hos min fina  syster och måg och maten var en dröm .

Det var otroligt gott - tack sååå mycket .

Jag fick också presenter , mor hade varit på loppis i Ume och köpt grisar till min samling . Det tackar vi för :)

Var ute och sprang 8.30 i morse , mötte en cyklist och en bil .Men hästarna var i alla fall ute i det fina vädret , så synd att det ska blåsa så hemskt .

Nu ska det dammsugas lite sen en dusch och lite senare är det jobb som väntar .

Är i alla fall ledig i morgon men då ska jag vara hos   tandläkaren kl 8 !!!!!

Är inte det typiskt när man kan få chilla lite jo det är det faktiskt .

Ha en bra dag och kram  från mej som heter  Marie .

Ps jag kunde springa lite längre idag , härligt-  me like

Ovido - Quiz & Flashcards