Fru E

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Marie - 31 december 2013 11:31

Då är det dags att knyta ihop säcken som tillhör 2013 . Den började inte så bra då pappa blev sjuk och inlagd och kom han aldrig hem mer sedan . Fredagen den 8 Mars dog han och våran mellersta son fyllde 16 år en ,mycket konstig dag . Glömmer aldrig samtalet från sjukhuset , jag stog och gräddade pannkakor då telefonen ringer och läkaren berättar att pappa dött för 10 minuter sedan :(.
Det har nu gått 9 månader och ja det känns väl lite bättre . Men det var någon som sa att de som har haft ett jävligt 2013 kommer att få ett jättebra 2014 så det ser jag framemot ska ni veta .
Jag vet inte men jag tror att huset kanske blir klart i år inte till sommaren men till höst/vintern i alla fall . Är kanske en pessimist vad gäller huset men jag vill inte bli besviken , nej nu nu låter jag som en bortskämd tonåring skäms på mej .

Nej nu är det snart ett nytt år och den ska vi fira ihop med grannar ett bit bort så det blir till att cykla och det går fin fint det ser ni efter som snön lyser med sin frånvaro .
Många nyårskramar från mej M .

Pappa a la 70 tal :)

Pappa och ett kärt barnbarn

Ovido - Quiz & Flashcards