Fru E

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Marie - 1 december 2013 19:35

Idag var det baka finska piroger dag med mor och syster. En tradition vi haft ett par år och meningen är att den ska föras vidare då mor inte finns längre . Nu börjar dom ialla fall se ut som de ska :)

Det var länge sen jag skrev något men inte mycket har hänt , jag känner mig trött och sliten men det är det väl många som gör så här års .
I jul ska jag jobba julafton , juldag och annandag men sedan är jag ledig 10!!! Dagar , tackarrrr . Gubben är oxå ledig ja ledig å ledig , han ska göra nytta i huset , för nu är det bara tur att det är plusgrader fortfarande och värmen i nya huset inte är klart än men snart så haha .
Har varit på Rosta oxå idag och handlat en ny stake och 2 nya stjärnor till v - rummet , vita

Önskar er en fortsatt fin kväll och nej här blev det inget adventsfika men grabbarna fick pizza det gick bra det oxå ??
Kram på er från mej M ?

Ovido - Quiz & Flashcards