Fru E

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Marie - 23 december 2013 20:04

I morgon är det julafton och den ska vi fira hos min syster med hennes son ,man och vår mor .

Men det är tyvär en som saknas och det är pappa Bengt   och det känns så konstigt att han inte kommer att vara med .

Nu kommer jag ju att sakna hans kommentarer under den timmen Kalle och hans vänner hälsar på .

Han sa alltid när det blev dags för Robin Hood " Kommer ni ( min syster och jag) ihåg när vi var i Stockholm och såg den " och vi svarade JAAA :))) samma sak varje jul   

Men någon julstämmning har man ju inte direkt ,snön lyser med sin frånvaro och kallt blir det ju aldrig verkar det som .

Undrar när jag ska få prova om jackan jag fick i födelsedagspresent håller för lite kyla :) Gubben tyckte att jag skulle köpa en ny varm jacka varje vinter så att det inte blev kallt någonsin :) ja mycket kan man bestämma över men inte det synd nog .

Jag önskar er alla en riktigt God Jul och jag kommer först att tillbringa första delen av julafton på jobbet ett par timmar och hoppas att man kommer iväg i en bra tid då jag måste hem först innan vi kan dra mot Öfre Årsta .

Många kramar från mej M   


Ovido - Quiz & Flashcards