Fru E

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Marie - 8 december 2013 16:39

Idag blev det lite mer gjort än igår då jag satt på akuten mellan 12 och 16 med äldste sonen .

Han fick vara kvar och blev opererad idag då det visade sej vara blindtarmen och den hade tyvär perforerats så han blir kvar nån dag för att få intravenös antibiotika .


Har idag varit på Gränby C och det var alla andra oxå tydligen men det gick bra det började fyllas på när vi var på väg därifrån .

Mellansonen skulla ha dojjor ,hittade inga som var snygga nog . Nån som har tips ,inga högskaftade .


Nu är det kallt ute och det känns inne ska jag tala om ,värre än förra vintern om ni frågar mig .

Nej nu ska jag peta in några pinnar i brasan och ringa sjukhuset och höra hur han mår. Jag blir så orolig

men det är väl så det är att vara förälder .


Kram till er alla och ha en fortsatt bra advent .

Kram från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards