Fru E

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Marie - 21 december 2013 15:53

Passade på att göra några ärenden ute i Boländerna och på Gränby när sonen ändå skulle ha skjuts upp till bussen .

Fixade allt igår trodde jag men hade tydligen eldat upp julgransglittret från förra året  och att hitta nytt var inte lätt och det var ingen lek , det var nästan med livet som insats man tog sej fram med bil idag - oj oj oj va med folk överallt.

Julklapparna är klara som tur är . Nu är det bara lite mat som skall fixas ,julskinka ,tunnaspjäll och grava laxen .

Julskinkan står inne nu och börjar ge ifrån sej den härliga doften av jul .

Var förbi min mor innan hemgång så hon fick bjuda på lite kaffe och en macka innan det var dags att åka hem . hon hade även problem med sin cd spelare ,fixade den men vet inte hur jag gjorde :)

Hon ville att jag skulle lägga i Håkan Hagegårds julskiva och jag satte då igång O Helga natt och jag vet att han var den enda och Jussi Björling som skulle sjunga den enligt honom och jag är beredd att hålla med . Men att lyssna på den var sorgligt och tårarna kom så jag har lagt upp den idag med Håkan som solist ,så ni som vill lyssna och njut .

<3 Den är för dej pappa <3

 

En God Jul till er alla ,jag jobbar hela julen och får njuta av lite ledighet efter jul .

kram på er alla från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards