Fru E

Alla inlägg under februari 2012

Av Marie - 3 februari 2012 19:42

Idag klarade jag mej från ramla eller vollta och tur var väl det så ont som det gjorde att ramla i trappan hemma igår .

Jag slog i "gäddhänget" och idag så har blåmärket intagit en violett ton , ganska snyggt faktiskt och stort .

Men det tog inte slut där :) hade turen igår kväll att jag kunde gå lite tidigare från jobbet  och ta en tidigare buss(tillhör inte vanligheterna) men när jag kommer ut så kommer det en  buss , jag springer och genar på en isig stig och ramlar, reser mej upp och hinner precis med  med bussen ha ha en sån tur . Väl uppe på bussen ser jag att det gått en rispa i jeansen och att jag blöder på höger knä, ( även snö i väskan ) men det var det värt :)

En lugnare dag idag tycker jag och skönt är det , nu lite vin framför På spåret , bara en påse Bridge blandning som fattas ha ha men Polly får duga . En bra kväll till alla , i morgon Mello , tror att jag ska rösta på Torsten Flink  .


Kram till alla från mej M   .


Ovido - Quiz & Flashcards