Fru E

Alla inlägg under mars 2013

Av Marie - 2 mars 2013 11:12

Nu bör detta inlägg  ses på FB nåt fel hade uppstått vet ej vad :).

Någon som vet om man kan blåsa rent en Laptop på samma sätt som man kan göra med en stationär dator ?

Laptopen slår av bara så där helt plötsligt , inte kul . Nej inte kul vi har massor av bilder på husbygget i den ,jag har brännt ner många bilder på cd men några är kvar..

  

Idag som sagt 60 årskalas, present inköpt det blir något ät och drickbart    och i morgon kolla in vasaloppet det är väl ungefär vad man kommer att mäkta med då.


Min egen personliga snickare har satt upp lite fönsterfoder och ska nu såga de till övervåningen, ska gå ut sen och ta lite bilder och lägga upp de på denna blogg men de är inte färdigmålade för det gör man sen när taklisterna är dit satta ,då målar man ihop allting . Det var 1:a lektionen i Maries målarskola ,ha ha ha .

En bra lördag och ett stort lycka till de ska ta sej 9 mil i morgon men blåbärssoppa är ju gott i alla fall .

Kram från mej M   


Av Marie - 1 mars 2013 18:38

Egnahempizza, ja det blir det ikväll , grabbarna har ätit , vi äter snart och sen skjutsa sonen ut i skogen vid Fullerö .
Ledig i helgen och i morgon 60 års kalas hos grannen , då är krypavstånd hem - nice .
På söndag får vi se vad set blir , hälsa på kanske hos en för mig närstående person :)
En riktigt bra helg och kväll önskar jag dig som orkar läsa allt kul och intressant jag gör :))
Kram från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards