Fru E

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Marie - 29 mars 2013 08:21

Igår innan vi skulle bege oss iväg till kyrkan lastade jag bilen med saker som skulle med , då kommer det en fjäril och jag sträcker fram handen och den landar där . Det kändes så fint och jag blev så lugn .
Begravningen var så vacker och det var en jättefin präst som verkligen hade fångat in hur pappa var , tack Ammi .
Det var mycket folk och vi var nog runt 60 st som var med på minnesstunden .
Efter minnesstunden åkte vi till mor och samlade ihop oss och slappade .
Det blev mat senare på kvällen , men vid 9 var jag så trött , vaknade 5 den morgonen och kunde inte sova och det kunde jag inte i morse heller , vaknade 7 ! Nu ska jag titta klart på filmen om Bibeln och dricka kaffe . Jobbar idag och börjar kl 14 . En fin långfredag till alla och kram från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards