Fru E

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Marie - 9 mars 2013 09:30

Nu har det gått nästan ett dygn sedan de ringde från sjukhuset och berättade att våran far avlidit   . Det tråkigaste är att han var helt ensam men jag mamma och min syster var där dagen innan och fick en fin stund och han visste att vi skulle komma upp till honom på fredagen, alla i familjen .

Vi hade ju oxå en som fyllde år igår och han blev sjuk och fick feber lilla gubben .

Men alla killarna fick ta farväl av morfar och det var så hjärtskärande att se men jag tror att det var bra .

Det är med stor sorg jag skriver detta . Min mor är med oss och ska till min syster i kväll och  i veckan ska vi till begravningsbyrån ,något som underlättar är att pappa hade skrivit i vitaarkivet hur han ville ha det .


Idag tar vi dagen som den kommer bara och ikväll Melodifestivalen , Carola ska ju sjunga och det vill jag se .


Kram till alla som skrivit på Facebook ,det värmer ska ni veta .

Många kramar från mej M      

Ovido - Quiz & Flashcards