Fru E

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Marie - 10 mars 2013 09:26

Kära lilla far

nu är Din strävan slut

All smärta den är borta                                                    

och Du får vila ut 

För allt vi vi vill Dig tacka

för kärlek  rik och rar

För omsorg och all möda

kära lilla far

 

Hade en liten svacka av sorg och saknad igår så jag ringde pappas mobil så att svararen gick på så jag kunde höra hans röst och tala om hur mycket jag saknar honom ,låter kanske konstigt men det kändes lite bättre .

 

På kvällen blev det lite Italiensktinspererad sallad och sen melodifestivalen och jag fick då se Yohio komma 2:a inte riktigt som jag trodde kanske men Robin var oxså duktig .

 

Ja och nu till något helt annat, hörde på radion att i South Dakota ska skolpersonal få bära vapen för  kunna försvara sej mot flera skolskjutningar.

Ja vad ska man säga hur jäkla dum i huvudet får man vara om man tror att det blir bättre om alla bär vapen,då är man verkligen ute och cyklar kan jag tycka .

 

I dag ska vi köpa nytt armband till pappas klocka som stora M har fått som minne av honom ..

 

Kramar till alla som har hört av sig ,det värmer TACK  

                 Kram från mej M  

Ovido - Quiz & Flashcards