Fru E

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Marie - 5 september 2012 21:00

Onsdagkväll , cyklat 45 min med hunden . Jag fick nästan dra honom hem . När jag kom hem hade stora brorsan ringt och ville ha hämtning i Storveta , Stitch följde med han bara älskar att åka bil.
Jag känner mej trött , det blir nog en tidig kväll i kväll .
Är ledig i morgon men kl 8.00 ska jag och mellanbrorsan träffa astmaläkaren och göra en koll + spirometri och sen ska han till skolan . Jag passar på att handla men det blir nog bara i Storvreta . Jag jobbar sen fredag- måndag , fattar inte varför jag lägger så . Vi har önskeschema på jobbet men det kan hända att det har ändrats lite oxå , ja vad vet jag - ingenting känns det som just nu .
Ha en fortsatt bra kväll goa ni och kram från mej M .

Ovido - Quiz & Flashcards