Fru E

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Marie - 19 september 2012 10:09

Måste ta reda på vart man gör utredning för Alzheimer eller Demens för jag undrar om jag inte har nåt sånt.

Åker med gubben till jobbet i morse och kommer  upp till avd och undrar varför inte jag är med på tavlan ? Ja kanske för att du jobbar kväll säger mina kära kollegor. Jaha bara att vänta på att någon affär ska öppna så att man gör nån nytta i alla fall , det  blir 2 koppar kaffe och en macka . Har även en gullig kollega (tack Petra   ) som jag får låna bilen av ,ja bil och bil det är en Saab :) he he .

I morgon är jag i alla fall ledig och då händer det grejer ska jag säga ,kommer att berätta mer om detta senare hihihi.  .

I dag önskar jag er en fantastisk dag och hoppas att min dag bara blir bättre och bättre för den började lite surt tycker jag .

Ha det och kram från mej M  

Ovido - Quiz & Flashcards