Fru E

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Marie - 11 september 2012 09:36

Tänker ta upp det som en vän på FB skrev att hon är så trött på allt man ska gilla , barn och tjejer som blir slagna som man ska ta avstånd i från ( vilket är så självklart), hundar i sängar med sin sjuka husse/matte , om man har döttrar , söner mammor och pappor som vi älskar osv osv . Jag tycker att det är bättre om gör nåt aktivt , gå och lämna blod i stället så har du gjort nåt riktigt viktigt i ditt liv . Om du vill veta så lämnar jag redan och har gjort det sen jag var 18 år med lite uppehåll för barnafödande ca 10 år .
Idag har jag som sagt ledigt och ska väl kunna fylla den här dagen oxå med nåt vettigt . Men ska vila lite till , ta lite mer kaffe , det var en tuff kväll igår och jag behöver landa lite :)
Det behövs väl handlas lite , åker ev till ackis och hälsar på far ( inget allvarligt ) men vi får se hur det blir .
Ifag är det ju dom sagt den 11 september och vi för då tankarna till terrorattentat Men det är en alldeles speciell dag för det är min syster Helens födelsedag idag ett jättegrattis till dej hurra och vi ses på lördag kram .
En bra dag till er från mej M ha det bäst

Ovido - Quiz & Flashcards