Fru E

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Marie - 28 maj 2011 16:59

Ska det va så svårt att stänga av tvn när man går därifrån ? Jag undrar hur många gånger jag har sagt till , ja ca femtioelva eller lite mer .

Har för en stund sen kommit hem från det näst sista passet denna helg , inte vrålmycket att göra men man har ändå varit sysselsatt hela dan .

Mannen har jour denna helg och nästa vecka,  så honom mötte jag i dörren så det blev hej och hej då :)

Jag hinner inte mer än inanför dörren då de undrar" vad blir det för mat " jag talar om att det blir Chili con carne och då säger mellangrabben att på helgen ska man äta god mat ! Jag tycker att det är god mat så så får det bli , passar det inte så får man va utan eller säg som min mamma alltid sa när man inte åt upp " tänk på barnen i Biafra " Då svarade alltid jag - skicka maten till de då för jag är mätt !

Jaha vad blir det ikväll då måntro ? Bara skit på tvn , jo jag vet lyssna på Isprinsessan den är så bra , jag har upptäckt Camilla . L sent om sider hon skriver hur bra som helst .

En bra kväll till er alla   Marie.

Jo just det ja namnsdagarna höll jag på att glömma Ingeborg och Borghild ett stort grattis till er . I morgon mors dag , grattis alla mammor   .

Ovido - Quiz & Flashcards