Fru E

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Marie - 25 maj 2011 18:27

Nej ! Åland blir det inte , försent ute . Det blir Leksands sommarland - igen .

Vi var där för 2 år sen och då öste regnet ner . Men grabbarna vet inte om detta , det blir en överraskning. Men den äldsta sonen får vara hemma han och se efter huset , ja inte vill han följa med oss inte . Det gjorde i och för sig inte jag heller när jag var 17 så det har jag förståelse för . Ha en bra kväll , tingeling på er alla .

  Marie.

Av Marie - 25 maj 2011 09:48

Blåsigt och nästan kallt ute . Här har det varit storm och en stor gren från våran ek har ramlat ner och som tur är inte på nåt av husen och inte heller på någon människa eller djur.


I måndags var jag på Eklundshovpå en nutritions föreläsning och Stefan Brandt pratade lite och sen var det middag och det bjöds på vin men jag körde tyvärr.


I går var vi ute i vänge oxå på mat men det var med mina arbetskamrater då vi skulle tacka av våran sekreterare som ska gå i pension ,jag fick tårar i ögonen och det får jag alltid när det blir känsligt .

I dag säger vi grattis till Urban som har namnsdag .


Jag ska idag försöka boka in en tripp med övernattning till Åland . Vi måste hitta på någonting med de två yngsta annars är det inte rätt mot dom . Vi kan ju inte bara bygga på huset :)

Har en dag ledigt innan jag går på igen och jobbar fyra dagar.

En bra dag till er    Marie.

Ovido - Quiz & Flashcards