Fru E

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Marie - 11 maj 2011 22:12

Undrar varför vissa tycker att det är konstigt att Norges bidrag inte gick vidare.

Hon var ju totalt värdelös och låten , ja vad ska man säga om den . Mycket konstig låt tycker jag om ni frågar mej .

Men vi får väl se om Erik Saade och Sverige går vidare . Jag tycker att han är bra och duktig , låten är väl inte den bästa men jag håller tummarna .


I kväll  på min promenad var det fullt av Bmx hulliganer i skogen , man undrar ju vad de har där att göra :)  Nej då det gick så bra så jag klarade mej utan benbrott och kom välbehållen hem . Mellan sonen ska på fågelskådning med klassen i morgon och ska va på skolan kl 5!! . Han ska sova hos en kompis och kommer nog att va duktig trött i morgon .

Har ledig dag i morgon och jobbar hela helgen . Idag säger vi grattis till Märit och Marit som har namnsdag idag . En fortsatt trevlig kväll .

Kram    Marie

Ovido - Quiz & Flashcards