Fru E

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Marie - 7 maj 2011 08:28

Nej! Det blir ingen middag ikväll hos mor och far pga sjukdom . Inget allvarligt,  lite influensa som snart går över . Det hade inte jag planerat för hm det blir till att kolla frysen . Idag säger vi grattis till Carina och Carita som har namnsdag  .

En ubåt har siktast  på svenskt vatten igen och man kan bara spekulera i nationalitet och det tänker inte jag göra .

Idag blir det målning , ja några sysselsättningsproblem har vi inte här inte :) men det är roligt oxå . Ja ja ok vem försöker jag lura,  jag vill oxå att det ska vara klart snart , nu , helst igår . Därför måste jag och såklart vill hjälpa till med det jag kan .


Har varit hos Olmed och beställt riktiga ilägg och det skulle ta ca 10 dgr att få dom.   Kära hjärtanes tänkte jag då , hur ska jag då kunna gå men jag köpte någonting som hette kolotter som man sätter i skon . Men det var inget smart drag igår att gå min promenad , fich ONT .Får kanske ta bort den och gå utan och sätta i den ibland . Ja vi får väl se . En bra dag och soligt med lite värme hoppas vi . Kram

från mej som heter Marie  

Ovido - Quiz & Flashcards