Fru E

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Marie - 24 maj 2013 11:09

Då har vi sålt pappas ögonsten - bilen,  en Volvo V50 2,4 i. Det känns skönt ,sorgligt och väldigt konstigt på 

samma gång . synd att den skulle säljas nu för annars hade vi köpt den men läget var lite fel då pengarna behövs i husbygget plus att vi måste gräva ny infiltration och det är inte gratis . Den spinner som en katt och man sitter som en kung :)


En son åker i helgen till Rävsten på en skolresa då han nu slutar 9:an  ,en ö utanför Gräsö ,blir även lite nostalgisk då jag oxå var på skolresa long way back in the 70 s. Jag hoppas att de får kul och ett roligt minne att bära med sej .


Jag jobbar hela helgen , synd det om det ska bli bra väder men jag vet inte har inte sett någon väderprognos .

kram på er alla från mej M  


Jag vill oxå passa på att skicka en massa styrka till alla poliser ,brandmän och alla andra yrkesgrupper som är inblandade i dessa kravaller i Husby och andra ytterområden i Stocholm men nu även i Göteborg och Uppsala .

Nu är det väl dags för den sittande regeringen att göra nåt -eller !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards