Fru E

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Marie - 12 maj 2013 10:17

50 årsfest igår och lite pannknack idag , inte farligt men det känns . Det var sååå trevligt och god mat var set oxå .
Kul att träffa folk som man aldrig skulle träffa annars .
Idag blir det skrapning av utemöbler eller för drar jag på dom med högtryckstvätten så att det mesta försvinner direkt , man ska inte slita i onödan - eller hur :)

Den yngsta sonen har oxå kommit hem efter några dygn på Birdie ( datorer) och han är l i t e trätt tro mej .
Ett bra söndag önskar jag er alla , det är så skönt att det är varmt , så ut i solen med er :)
Kram från mej M

Sedan är jag förundrad över att det som sker på bilden är så upphetsande för vissa killar och tjejer förstår jag inte men jag accepterar detta fenomen :)

Ovido - Quiz & Flashcards