Fru E

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Marie - 4 maj 2013 09:19

Men jag var inte alls upplagd kände jag ,åkte hem halv 11 såå tråkig var jag . Jag var trött och hade vaknat tidigt och jobbat hela dagen inget man ska skylla på egentligen det var många på festen som jobbat den dan . Men ett största tack till Dr David .


Idag till mamma och pimpa huset ,visning i morgon och på måndag och igår slog hon till på en lägenhet i Årsta en 2:a .

Då börjar ett annat liv och kapitell i hennes liv och för mig och min syster på ett sätt oxå med endast en förälder men det är ju livets gång men det smärtar ändå :( 


Solen lyser men det är fortfarande kallt ,imorgon är det minnesgudsjänst i Vängekyrka så den ska jag gå på och efter 

det åker jag troligen till Berthåga minneslund med ett ljus och tänder det för pappa .


Jag önskar alla en bra helg .

Kram från mej M  

Ovido - Quiz & Flashcards