Fru E

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Marie - 10 januari 2013 16:56

Ja har man grabbar så har man de bråkar så mat hamnar på golvet(tackar sa hunden ) och kaffebryggarn vällter och fula ord skriks ,detta händer inte ofta tur nog :)

Det hände något när inlägget var klart så nu skrivs det om det försvann text typisk då jag hade fått till det tyckte jag .

 

Min förkylning  är kvar men vill inte bryta riktigt ,fattar inte då kan väl den lika väl försvinna tycker jag om ni frågar mej .

 

I morgon fredag men det vet ni väl själva och jag är ledig i helgen men här blir det LAN hela helgen och vi som har så rymligt här . Vi får väl sitta i v-rummet och äta :) Någon kanske som vill bjuda H och mej på mat på lördag kanske ? Vi är inte kräsmagade och äter det mesta ha ha ha .

 

Nej en fortsatt bra kväll , själv ska jag kolla på Mästerkocken men först en hundpromenad ,tjingeling 

Kram från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards