Fru E

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Marie - 8 januari 2013 13:39

Ja det är jag det ,började med att kolla på Tv4 play Inkognito ,utan reklam hur bra som helst sen tittade jag på en ny serie på tv1 såg sen att det var 42 delar . Det var en Turkisk serie Lögnen heter den och verkar hur bra som helst ,kul att se någonting annat som inte kommer från Usa eller England så den kan jag rekomendera er att  ge en chans , se den .


Usch hade även en mardröm inatt då jag drömde att hunden hade fått fel på ena ögat och gick in i allting och jag sa "jaha nu är det dags att åka till vetrinären " Åh sen vaknade jag av att jag blev tillknuffad för att jag snarkade ? 


Har hunnit med att städa lite oxå men allt går i slowmotion ska jag säga er .

Nej hej och hopp nu en promenad sen till matboden ..

Kram från mej M   

Ovido - Quiz & Flashcards