Fru E

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Marie - 1 januari 2013 11:25

Nytt år ,ja det ska bli kul att se hur många gånger man skriver fel :)

Ett nytt år ligger framför oss detta år blir vad vi gör den till ,ja ödet och slumpen hjälper väl oxå till.

Om jag får vara egotrippad för en stund så hoppas jag bara på en inflyttning i ett nytt hus framemot hösten/vintern( ja man måste vara realist har jag lärt mej), När jag tänker på det så känns det overkligt på nåt vis ,inte så konstigt kanske då det nu har tagit 4 år men fint som satan blir det och det är min man som har gjort det och finare gåva kan man nte få   tack H ,jag älskar dej   


Jag mår bra idag ,ja kanske lite trött, låg i bingen kl 02.30 Duktig flicka .

vi hade en mycket trevlig kväll igår och en ny trevlig bekantskap , en värmlänning boendes i Stockholm ,hur trevlig som helst . Alla som var där -tack för en mycket trevlig kväll ,TACK .


Nu ligger 2013 som en oskriven bok framför oss och nu är det upp till oss att fylla den med innehåll och vilket innhåll det blir ,ja det bestämmer du . Många kramar från mej M  

Ovido - Quiz & Flashcards