Fru E

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Marie - 19 december 2012 18:46

Har nu på kvällskvisten pratat med vetrinären och hon berättade att stitch har en elakartad tumör( sarkom) på tassen som sprider sej till lungorna och det vet vi inte om den har gjort .Man måste göra en lungröntgen för att vara säker, vi vet inte hur vi ska göra just nu , operation eller låta det vara och när vi direkt märker på honom att han har ont eller jobbigt är trött och slö låta honom få gå till hundhimmlen   ja jag vet inte och jag är bedrövad ,alla är bedrövade och jag vet att han bara är en hund som har funnits hos oss i 8 år men det smärtar ändå och jag vet att ni är många där ute som vet hur det känns men kanske lika många som tycker det är larvigt att känna så för ett djur .

Vi får vänta och se hur det blir ....


Imorgon ska jag i alla fall träffa bästa Maria efter jobbet och vi ska äta en bit mat  åh det ska bli sååå trevligt  .

Jag önskar er en fortsatt bra kväll och kramar från mej M  

Ovido - Quiz & Flashcards