Fru E

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Marie - 1 december 2012 15:44

Mycket på agendan idag Ikea ,nytt simkort ,kupan ,Kvantum ,Köpa diesel till traktorn så älsklingen kan ploga gården och sedan hem och försöka snygga till lite .
Igår för ovanlighetens skull så skulle både gubben och jag ut med arbetet efter jobbet och passar skolan och även UL på att ställa in skolbussen och linjebussen- jamen va f- n bor vi inte i Sverige ? Där står jag på jobbet och försöker rodda runt och kolla upp vad som händer . Någon ansvarig på skolan får jag inte tag på - såklart . Då ringer jag mormor och morfar som såklart ställer upp och allt ordnar sej som det brukar göra i det flesta fall .
Har tagit fram stakarna och satt i fönstret och hör å häpna , de funkade :)
Kram på er och en fin lördag och en bra 1:a Advent önskar jag er
Kram från mej M

Ovido - Quiz & Flashcards