Fru E

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Marie - 10 december 2012 11:21

Inte riktigt lika kallt idag - skönt .

I helgen har det varit middag hos grannen och karelskapirogerbak i vänge hos mor och far .

Det var trevligt som vanligt och vi fick både lunch och fika . Min söta mor hade även baka lussebullar åt oss och det tackar vi för . Jo vi var ju på julmarknad i Storvreta och vi beställde lammfärs av Grandins och så blev det 4 påsar brända mandlar :) Många utställare och fina saker hade dom ,träffade Tomten gjorde vi oxå :)) inte fick jag sitta i knä heller :(


Hunden fick ett litet drän i tassen i torsdags och dettta har han lyckats ta bort och hur det vet jag inte men vi ska dit i morgon ,lika svullet är det tycker jag men det kanske är " tumören" vad  vet jag .

Om 1 timma ska jag åka till jobbet ,lunch har jag fått i mej också vilket är bra gjort ,kan vara svårt att hinna med det annars .

Idag önskar jag er er en super måndag ,puss å kram 

från mej M ,har föresten sett att Magnus Carlsson härmar mej på sin FB och avslutar sin inlägg  oxå med kram M .

Men det gör ingenting han får göra det   .

Ovido - Quiz & Flashcards