Fru E

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Marie - 24 oktober 2012 09:23

Ja det har jag alltid varit men nu skäms jag över Stefan Löfven och hans parti ang höga vinster i privat vård ,skola och omsorg som plockas ut och skickas till skatteparadis och inte hamnar där de ska . Men han vågar inte sätta ett vinstak för han har kompisar/partivänner som är delägare idessa och han vill inte stöta sej med dom ,tvi tvi säger jag . Varför ska vi skänka bort massor av skattepengar till detta . Nej för nu är förslaget att de ska redovisa allt , ja självklart det ska de oxå göra . Men de ska inte finnas över huvud taget och ska det vara privat så ska de nstå för allting själva de ska inte ha uppbackning av skattepengar då ska det vara PRIVAT   . Usch jag blir så förbannad när jag pratar  om detta och får hög puls och häftig andning  så nu skriver jag om nåt roligare ,eller hur .


Igår så var det utv.samtal på skolan och jag skulle ta bussen dit och möta upp man och son där , är lite sen från start och missar en av 2 bussar man kan åka dit och väljer naturligtvis fel buss och får gå ca 1.5 km och missar allt ,typiskt och ramlar gör jag oxå i en slänt men ingen skada skedd  men det är så typiskt mej att klanta till det helt otroligt .

Jobbar kväll idag och ska ner på stan innan och hämta ut nya linser till sonen ,försökte hämta ut på Synsam på Gränby men där var det beställningsvara om man har + och de verkar inte ha samarbete heller .

Nej hörrni ha en bra dag , många kramar från mej M  

Ovido - Quiz & Flashcards