Fru E

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Marie - 8 oktober 2012 20:08

Efter en promenad med hund och granne var det dags att ta hand om disken , man hade väl svimmat om nån av grabbarna hade fixat den medans jag var ute men icke sa nicke . Men det är mitt eget fel att det är så ,som man bäddar får man ligga :)


Åh Solsidan var bra som vanligt lite överdrivet kanske med Oves budgivning , men vad gör det älskar detta program   


Ikväll börjar "Torka inga tårar utan handskar" men kollar nog den i morgon bitti innan jobb ,får se om jag även hinner ner på marknaden vid Vaksala Torg innan oxå . Jag hörde att det var dåligt utbud i år men jag vet inte det visar sej .Tittade på Partiledar debatten och det är så tråkigt att man dör nästan en smula men ack så viktigt att se och lyssna på vad de säger och INTE säger . Jag tittade på 1:a timmen ska jag ärligt säga sen såg vi Moraeus på play ,det är bra det där play tycker jag :)

Nej ha en bra fortsatt kväll och en underbar dag i morgon ,kram på er från mej M  


Ni stödjer väl Cancerfonden nu mot bröstcancer - Jag visste det att jag kunde lita på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards